onsdag 3 augusti 2011

Sessan, det är min bebis.....


Sessan det är min bebis & snart är hon inte min längre om det är så att den nya familjen vill behålla henne.... Får se vad dom säger efter helgen... Hon ska dit på lördag kväll, ussh vill inte men måste :'( för hennes skull... Blir så ledsen...

Igår va dom förbi & kolla på henne & dom tyckte om vad dom såg :) så det är ju bra, dom har katter & en hund så dom är vana med djur... Sen får jag ju alltid komma ut & hälsa på också & det känns också toppen :) < 3 uushh saknar henne redan

Idag efter jobbet så hjälpte min kära pojkvän mig med att avmaska henne, tabletter med vätska det gilla hon inte men hon fick i sig det i alla fall det är 1-3dagars kur å får se hur det går imorgon :/

Ah nej nu ska jag kolla lite tv & njuta av kvällen & tänka på dom bra stunder jag & Sessan har haft tillsammans < 3 mamma natalie kommer alltid älska dig


XOXO Med en tår i ögat :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar